اخبار و اطلاعیه ها
شنبه 29 اردیبهشت 1397 اولین نشست کمیسیون دانشجویی خارج از فرمانداری در دانشگاه پیام نور مرکز اراک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، اولین جلسه کمیسیون دانشجویی خارج از فرمانداری با حضور علیرضا زارعی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اراک،دکتر ملکی راد رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی، دکتر بساکی سرپرست دانشگاه پیام نور اراک و جمعی از نمایندگان پارلمانی شهرداری و دانشگاه های شهرستان اراک در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز اراک برگزار شد.

دکتر ملکی راد رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت : باید روی بینش و نگرش سیاسی دانشجو کار کرد. کشور می تواند بدون آمریکا پیش رفته و باید التهاب را از فضای دانشگاه  بیرون کرد و دانشجو باید به این باور برسد که مشکلات کشور خودمان را باید خودمان حل کنیم و نباید به آمریکا یا هیچ کشور دیگری وابسته باشیم.

علیرضا زارعی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گفت : ما باید تا روز آخری که دانشجو امتحان دارد مراقب وضعیت رفت و آمد و مسائل حاشیه ای دانشجو باشیم. با دانشجو باید صادقانه رفتار کرد و از سیاسی کاری پرهیز کرد که حاصل کار صادقانه با دانشجو تعامل کاری با مسئولین می شود. دانشجو باید بتواند آزادانه حرف هایش را بزند.

در این نشست ابتدا دکتر بساکی ضمن خیر مقدم به مسئولین مشکلات موجود دانشگاه پیام نور اراک شامل شیب پله های پل عابر پیاده جلوی دانشگاه،اختصاص وسایل ورزشی داخل دانشگاه، نامناسب بودن ایستگاه اتوبوس و عدم وجود روشنایی در این ایستگاه را مطرح کرد .

در ادامه نمایندگان پارلمانی دانشگاه ها نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مربوط به هر دانشگاه  اعم از مشکلات خوابگاه های دانشجویی،پل های عابر پیاده جلوی دانشگاه ها مطرح کردند و نمایندگان شهرداری و اتوبوسرانی راهکارهایی ارائه نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر