اخبار و اطلاعیه ها
سه‌شنبه 1 خرداد 1397 رشد کودکان در جمع ایده پردازان مدرسه کسب و کار دانشگاه پیام نور مرکز اراک

مدرسه کسب و کار (مازستا) با مدیریت فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور با رویکرد کارآفرینی و شناسایی خلاقیت کودکان و هدایت تحصیلی در دانشگاه پیام نور مرکز اراک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، مراسم افتتاحیه مدرسه کسب و کار مازستا با رویکرد کارآفرینی با حضور دکتر علی اکبر ملکی راد رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی، دکتر هادی غفاری مدیر ارتباط با صنعت و کارفرینی دانشگاه پیام نور استان مرکزی و دکتر بساکی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز اراک و تعدادی از رؤسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی   و مدعوین برگزار شد.

در این مراسم ابتدا رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به همت والای مسئولان این مدرسه از موثر بودن این اقدامات در آینده گفت : با توجه به شرایط اقتصادی ، کشور در آینده ای نه چندان دور به این سمت می رود و همگی ما باید روی پای خود بایستیم و به دیگران متکی نباشیم.

دکتر ملکی راد افزود : برای گره گشایی از مشکلات کشور، نیاز داریم که همه رشته ها، اساتید و دانشجویان با دیدگاه های متفاوت کنار یکدیگر و باهم کار و تعامل داشته باشند.

وی ادامه داد: اینگونه برنامه ها قطعاً موجب بهبود جایگاه دانشگاه در جامعه و تبدیل ایده به عمل در جهت حل مشکلات کشور می شود.

مدیر ارتباط با صنعت وکارآفرینی دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت : اهداف مدرسه مازستا ترس از کسب و کار، به اشتراک گذاشتن ایده ها در جمع، در چنین محیطی افراد می توانند نهادهایی را پیدا کنند که از آنان حمایت کنند.

دکتر هادی غفاری افزود: افرادی که در همایش های این مدرسه شرکت می کنند بدانند در صورتی که ایده نوآورانه ای داشته باشند پس از طرح ایده و اختتامیه تنها نخواهند ماند و مورد حمایت قرار می گیرند

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر