اخبار و اطلاعیه ها


چهارشنبه 31 خرداد 1396 آئین نکوداشت خیرین داخلی و خارجی دانشگاه پیام نور استانهای مرکزی، تهران، قم و البرز

به گزارش روابط عمومی دانشگه پیام نور: آیین نکوداشت خیرین دانشگاه پیام نور استان مرکزی در سازمان مرکزی با استانهای تهران، قم و البرز برگزار شد. در این مراسم تعدادی از خیرین استان که کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دانشگاه عرضه کرده بودند، حضور داشتند.

رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این دیدار گفت: بالغ بر ۱۲۰۰ نفر به دانشگاه پیام نور کمک کرده اند که کمک های نقدی آنها بیش از ۱۵ میلیارد تومان به دانشگاه بوده است.

دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی ضمن برشمردن فضیلت های ماه مبارک رمضان، بیان داشت: زمین های اهدایی بیش از ۳ میلیون متر مربع بوده است که بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع فضای فیزیکی ساخته شده است.

وی اضافه کرد: کمک غیر نقدی که به صورت وسایل نقلیه بوده است نیز به بیش از ۲۰۰ دستگاه خودرو می رسد که کمک شایانی به دانشگاه پیام نور در راستای ماموریت آموزشی بوده است.

دکتر رستمی ابوسعیدی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است که در ۵۰۰ نقطه کشور شعبه دارد، اظهار داشت:  در بعضی از استان ها بالای ۲۲ درصد جمعیت دانشجویی تحت پوشش کمیته های حمایتی هستند که کمک خیرین عزیز بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: در برنامه ای که با حضور دکتر روحانی تدارک دیده شده است، از همه خیرین بزرگوار تقدیر و تشکر به عمل می آید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکل امروزی که جامعه ما با آن روبرو است، بیکاری است و یکی از راه های این مشکل، تاسیس شرکت های دانش بنیان است که به حمایت شما خیرین نیازمند است.

دکتر رستمی در پایان تصریح کرد: از حضور خیرین بزرگوار تقدیر و تشکر می کنم و انشالله به امید خداوند در نظر داریم مجمع خیرین را تشکیل دهیم که کارهای مربوط به آن در دست اقدام است و از روسای استان ها هم می خواهیم که یک مجمع خیرین در مرکز آن استان تشکیل دهند.

دکتر عباسی گفت: خیرین با کمکهای مالی و معنوی خود می توانند در رشد و شکوفائی دانشگاه و کمک به آموزش های تخصصی با دانشگاه همکاری ویژه داشته باشند.

معاون دانشگاه پیام نور استان مرکزی در حواشی مراسم خطاب به خیرین دانشگاه پیام نور استان مرکزی تصریح کرد: از حضور خیرین بزرگوار تقدیر و تشکر می کنم و انشاء الله بتوانیم از برکات و نظرات و کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین در پیشبرد مراکز آموزشی گامی مهم در استان مرکزی برداریم.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استانهای دانشگاه پیام نور ضمن خیر مقدم به خیرین و مهمانان، ابراز داشت: در زمانی که کشور با مشکلات فراوانی مواجه بود، خیرین عزیز توانستند در مناطق محروم به کمک دانشگاه پیام نور بیایند و خدمات ارزنده ای برای این آب و خاک انجام دهند.

دکتر محمدحسن دوگانی با بیان اینکه در دوره جدید رشد و گسترش علم مهم ترین رکن توسعه و پیشرفت یک جامعه است، تصریح کرد: اگر به دنبال اقتدار می باشیم باید اقتدار علمی را به جهانیان نشان دهیم چرا که بدون اقتدار علمی نمی توان در سایر ابعاد توسعه پیدا کنیم.

تعدادی از خیرین نسبت به معرفی اقدامات و برنامه های خود در امور خیرین پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر