اخبار و اطلاعیه ها

شنبه 9 اسفند 1393 برگزاری مرحله نیمه نهایی نوزدهمین مسابقات مقدماتی قرآن به میزبانی واحد غرق آباد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مرحله نیمه نهایی نوزدهمین دوره مقدماتی قرآن در 5 رشته و در دو گروه خواهران و برادران در ششم اسفند ماه در واحد غرق آباد برگزار شد.

مجید زاهدی پویا گفت: در رشته حفظ 5 جزء آقای عباس صفری از اراک رتبه اول و خانم ها سمیه چهره پور از اراک، فاطمه رمضانی از خمین و فاطمه کرد از ساوه رتبه های اول تا سوم و در رشته حفظ 10 جزء آقایان امیر عارف نیا و رضا علیخانی از اراک رتبه های اول و دوم و خانم شیما مهرآبادی از اراک رتبه اول را کسب کردند.

زاهدی پویا افزود: در رشته تحقیق آقایان بهزاد حاتمی از اراک، عبدالرضا عرب از شازند و محسن صفری از غرق آباد رتبه های اول تا سوم و خانم ها فاطمه قاری از اراک، فرزانه رجبیان و پریسا رجبی از فراهان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در بخش ترتیل آقایان سید رضا میرهاشمی از ساوه، سید بنیامین میری از محلات و میثم خرمی از ساوه و خانم ها سمیه داودآبادی از فراهان، پرستو انصاری از اراک و مهدیه خسروبیگی از تفرش موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند و در بخش مدیحه سرایی آقایان حسین مقدسی از فراهان، محمد رضا زمانی نوری از ساوه و میلاد اسمعیلی از چهارچشمه و خانم ها مریم حامدی از فراهان، سارا قاسمی از دلیجان و مریم اسفندیاری از شازند رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول روابط عمومی استان گفت: در بخش اذان آقایان علیرضا کاظمی از شازند، سید رضا قادری از فراهان و علی قاسمی از ساوه رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است مرحله نهایی این مسابقات در 6 بخش شفاهی، پژوهش، فناوری، ادبی، هنری و 31 رشته در اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر