اخبار و اطلاعیه ها
مسابقه کاراته خواهران - شازند93
مسابقه کاراته خواهران - شازند93

مسابقه کاراته خواهران - شازند93
مسابقه کاراته خواهران - شازند93
شنبه 12 مهر 1393 افتتاحیه مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان پیام نور کشور در دانشگاه پیام نور شازند

افتتاحیه مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان پیام نور کشور در دانشگاه پیام نور شازند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان پیام نورکشور در مورخ 11/7/93 ساعت 19 با حضور دکتر هادی غفاری ریاست دانشگاه پیام نور استان مرکزی، روسا و مدیران مراکز و واحدها  و مسئولین شهرستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور شازند برگزار شد.

دکتر هادی غفاری-رییس دانشگاه پیام نور استان- ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان گفت: نزدیک به 25 درصد از مفاخر کل کشور مربوط به استان مرکزی می باشد.

وی به بزرگان کشور اشاره کرد و گفت: دکتر حسابی، دکتر سحاب، دکتر غریب، قائم مقام فراهانی و در رأس همه اینها بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران"امام خمینی(ره)" از افتخارات این استان می باشد.

رییس دانشگاه پیام نور استان به روایتی از پیامبر(ص) اشاره کرد که می فرمایند" چند روز از سال از روزهای مبارک و استجابت دعا می باشد از جمله روز جمعه، عید قربان و روز عرفه" وی تقارن این مسابقات  با این روزها را به فال نیک گرفته و برای ورزشکاران آرزوی توفیق کرد.

در ادامه دکتر مجتبی رفیعی -سرپرست دانشگاه پیام نور شازند- ضمن خوش آمد گویی به حضار اظهار داشت: دانشجو باید در کنار علم به مقوله ورزش بپردازند و گزارش مختصری از دانشگاه پیام نور شازند ارائه داد.

گفتنی است رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی بعد از مراسم افتتاحیه از محل اسکان شرکت کنندگان در مسابقات  بازدید کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر