اخبار و اطلاعیه ها



یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 شکوفایی دانشگاه پیام نور استان مرکزی در جشنواره تقدیر از مهندسین فناور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،جشنواره تقدیر از مهندسین فناور استان مرکزی به میزبانی دانشگاه اراک و با حضور نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امام جمعه و استاندار استان مرکزی و مسئولان و کارکنان دانشگاهی و غیر دانشگاهی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به عنوان دبیر جشنواره نسبت به اهداف جشنواره، تعداد طرح های دریافتی، معیارهای ارزیابی و ... پرداخت.

در این جشنواره تفاهم نامه 4 جانبه بین دانشگاه پیام نور، اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن تحقیق و توسعه انعقاد گردید که در بندهای  تفاهم نامه در محورهای همکاری آموزشی، پژوهشی، برگزاری پروژه های مشترک، کارآموزی دانشجویان و فارغ التحصیلان، برگزاری کارگاه های آموزشی و موارد دیگر منعقد شد.

بعد از سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استان مرکزی و امام جمعه آیت اله دری نجف آبادی و استاندار مرکزی مهندس آقازاده نوبت به اهداء لوح سپاس و جوایز به شرکتهای صنعتی مهم و طرح های برتر ارائه شده به جشنواره شد.

مژگان صفرآبادی فراهانی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه پیام نور مرکز اراک با اختراع ربات خودکار تمییر دهنده پنل های خورشیدی در بین مخترعین حایز رتبه و دریافت لوح شدند.

این خبر گزارش تکمیلی دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر