اخبار و اطلاعیه ها

سه‌شنبه 4 خرداد 1395 برگزاری مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز شازند

مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان مرکزی با حضور70 نفر شرکت کننده 28 اردیبهشت ماه با 7 رشته شفاهی و در دو بخش خواهران و برادران به میزبانی دانشگاه پیام نور شازند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در بخش خواهران و در رشته حفظ 5 جزء؛ چهره پور، جانجانی از مرکز اراک و داودی از واحد کمیجان حائز رتبه های اول تا سوم و در رشته دعا و مناجات خوانی؛ محمدی زاده از مرکز اراک و حامدی از واحد فراهان رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

همچنین در بخش قرائت تحقیق؛ قادری از مرکز اراک، موسوی از مرکز شازند و حسینی خیر آبادی از مرکز دلیجان رتبه های اول تا سوم و در بخش قرائت ترتیل احمدی از مرکز اراک، داود آبادی از واحد فراهان و مهدیان از مرکز دلیجان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش برادران و در رشته حفظ 20 جزء؛ عارف نیا و علیخانی از مرکز اراک و در رشته حفظ 5 جزء؛ میر هاشمی از مرکز ساوه حائز رتبه اول و در بخش دعا و مناجات خوانی؛ شعبانی از مرکز دلیجان به برتری دست یافت. و در بخش قرائت تحقیق؛ حاتمی از مرکز اراک، کریم بیاتی از واحد میلاجرد و آقای عرب از مرکز شازند رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش قرائت ترتیل؛ خرمی از مرکز ساوه، صفری از واحد غرق آباد و کریمی از واحد غرق آباد رتبه های اول تا سوم و در بخش اذان و اقامه: کاظمی از مرکز شازند، فیض آبادی فراهانی از واحد فراهان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات دست یافتند.

گفتنی است نفرات برگزیده این دوره از مسابقات مرحله استانی به مسابقات قرآن مرحله کشوری  که در دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همانروز با حضور امام جمعه شهرستان، ریاست، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر