اخبار مراکز وواحدها
چهارشنبه 5 شهریور 1393 آرامش و امید شعار امسال هفته دولتِ همه دولتمردان استان مرکزی است

آرامش و امید دو رکن بسیار اساسی برای ثبات دولت و دو بازوی قدرتمند برای حرکت رو به جلوی یک کشور است و امسال شعاری برای عمل به آن برای کلیه دولت مردان استان مرکزی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلیمن قوامی واعظ سرپرست دانشگاه پیام نور تفرش به مناسبت آغاز هفته دولت در نشست خبری خود گفت: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

وی در ادامه اضافه کرد: دولت شهید رجایی، نخستین دولت بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه انجام داد و در نهایت با انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند مایه غم و اندوه همگان  و نام گذاری سالروز شهادتشان به نام هفته دولت شد.

سرپرست دانشگاه  اظهار داشت: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود و می توان آرامش و امید به توسعه و پیشرفت کشور  را در بین ملت و دولت مردان مشاهده کرد.

در پایان ایشان به نوبه خود از خدمت هاى دولت مردان خدمتگزار و صاحب منصبان سپاس گزاری کرد و به همه تلاش گران و زحمت کشان نظام جمهورى اسلامى خسته نباشید گفتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر