اخبار مراکز وواحدها


چهارشنبه 30 مهر 1393 دو خبر کوتاه از پیام نور شازند

جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام‌نور شازند با حضور مسئولین استانی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جشن استقبال و معارفه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌ پیام نور شازند روز دوشنبه 28 مهر با حضور معاون دانشگاه پیام‌ نور استان، رئیس اداره حراست دانشگاه و اعضای هیات علمی مرکز در سالن اجتماعات پیام‌ نور شازند برگزار شد.

مجتبی رفیعی - سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند- ضمن خیر مقدم به حضار گزارش مختصری از پیشینه دانشگاه پیام نور شازند ارائه و افزود: امروز به خود می بالیم که دانشجویان دیروز دانشگاه از اساتید و کارمندان امروز این دانشگاه به شمار میروند و همچنین تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در بهترین دانشگاههای کشور پذیرفته شده اند.

سپس حمزه لویی معاون دانشگاه پیام نور استان از عملکرد خوب امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان که در سطح کشور بین دانشگاههای پیام نور مقام اول را دریافت کرده تشکر کرد و افزود: دانشجو ضمن کسب علم و دانش باید معنویات و از همه مهمتر نماز را سرلوحه کار خود قرار دهد.

اجرای موسیقی سنتی، لطیفه گویی و  اهدای جوایز به دانشجویان برتر حوزه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی از جمله دیگر برنامه‌های این جشن بود .                                      

برگزاری کارگاه فتوشاپ توسط کانون کار آفرینی در دانشگاه پیام نور شازند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: کانون کار آفرینی دانشگاه یک دوره کارگاه آمورزشی فتوشاپ ویژه دانشجویان را برگزار کرد.

در این جلسات مدرس، پاپی ابتدا به معرفی برنامه فتوشاپ و جعبه ابزار و سپس آموزش روتوش، لایه ها، ماسک، پنجره ها و منو ها پرداخت.

گفتنی است کارگاه فتوشاپ در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در کارگاه کامپیوتر برگزار می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر