اخبار مراکز وواحدها

پنجشنبه 14 اسفند 1393 برگزاری اولین جلسه شورای پژوهشی نیمسال دوم و دعوت‌نامه‌ای از سوی شهیدان در پیام نور تفرش

برگزاری اولین جلسه شورای پژوهشی نیمسال دوم در دانشگاه پیام نور تفرش

این مراسم صبح روز سه شنبه با حضور اساتید علمی و مدعو به جهت بررسی درخواست های الکترونیکی دریافت شده از طریق سایت در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: محمد مهدی قوامی واعظ سرپرست دانشگاه و رییس شورای پژوهشی گفت: این شورا با عنوان شورای پژوهشی در دانشگاه پیام نور تفرش برای بررسی تخصصی موضوعات مورد درخواست پروژه های کارشناسی دانشجویان است که یکی از اهداف این شورای بهینه کردن موضوعات در راستای اهداف دانشگاه است.

وی در ادامه گفت: شورای پژوهشی به جهت تعامل و تبادل نظر اساتید برای رشد علمی و دانش افزایی دانشجویان ادامه دارد و در این مدت برنامه ریزی های خوبی برای رسیدن به اهداف صورت گرفته است.

دعوت‌نامه‌ای از سوی شهیدان

بعضی می‌گویند «همت» است و عده‌ای می‌گویند «قسمت»؛ اما نه، به راستی «دعوت» است. دعوتی است که معنای زندگی را بفهمیم. دعوتی است که چگونه زیستن را یاد بگیریم. دعوتی است که طعم زیبای عاشقی را بچشیم و با آن ادامه حیات دهیم.

پس به سفری دعوت می شوید که بوی خدا می‌دهد؛ بوی بهشت، بوی حسین(ع)، بوی علی(ع)، بوی زهرا(س) میهمان کسانی می‌شویم که خاکی بودند در عین آسمانی بودن؛ کوچک بودند در نظر خود و بزرگ در نظر دیگران. آشنایانی بودند غریب...

همزمان با سراسر کشور ثبت نام کاروان راهیان نور از بیستم بهمن ماه تا 5 اسفند در دانشگاه پیام نور تفرش توسط بسیج دانشجویی خواهران آغاز شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر