دوشنبه 26 اسفند 1392 برگزاری اولین همایش ملی محیط زیست دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه نیوز از برگزاری اولین همایش ملی محیط زیست دانشگاه پیام نور در خرداد ماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان خبر داد .

 دکتر محمد فضیلتی  هدف از برگزاری این همایش را ایجاد زمینه مناسب برای تعامل ، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای زیست محیطی محققان و پژوهشگران حوزه محیط زیست در راستای ارتقاء کلان سطح محیط زیست کشور و نیل به توسعه پایدار اعلام کرد .

 دبیر اولین همایش ملی محیط زیست دانشگاه پیام نور  بیان داشت محورهای این همایش شامل آب و فاضلاب ، خاک و پسماند ، انرژی ، فضای سبز ، کاربرد سنجش از دور و سامانه های اطلاعات جغرافیایی (GIS) در محیط زیست ، بحران آب زاینده رود و اثرات زیست محیطی آن ، محیط زیست و فناوری اطلاعات و محیط زیست و دولت الکترونیک می باشد . دکتر محمد فضیلتی آدرس وب سایت اولین همایش ملی محیط زیست دانشگاه پیام نور http://conf.isfpnu.ac.ir/1stenvironment اعلام کرد .

 وی در ادامه گفت از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور ، پژوهشگران ، صنعتگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت شرکت در این همایش ، دعوت به عمل می‌آید . شایان ذکر است کلیه مراحل ثبت نام و ارسال مقالات از طریق وب ­سایت همایش صورت می­گیرد .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر