پیام تبریک پیام ریاست دانشگاه پیام نور استان مرکزی به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء شهید نگرشی است والا، خونی است جوشان با نوری منوّر و دلی لبریز از عشق به خدا، در واقع شهید آیینه تاریخ است.

بسم رب شهدا و الصدیقین

 

سلام و درود بر ارواح پاک و مطهر سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش، امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... و خانواده های صبور ایشان، که با گذشتن از جان خود، استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زدند. آنان که پویندگان راه حق­اند و دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» (آل عمران 169) آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند و به جهت همان ایثار، از خودگذشتگی، عشق و ایمان راستین همواره زنده خواهند ماند.

ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانیم. به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل(ره) مقام عظمی ولایت، امام خامنه ای مدظله العالی و تمامی شهدای معزز بوده و می‌باشد.

اینجانب فرا رسیدن 22 اسفند، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا را برتمامی خانواده های شهدا و ایثارگران خصوصاً خانواده شهدا و ایثارگران معزز مجموعه دانشگاه پیام نور استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

روحشان شاد و راهشان پررهرو باد.

 

دکتر علی اکبر ملکی راد

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی

 
امتیاز دهی