پیام ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان مرکزی به مناسبت عید نوروز95 پیام ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان مرکزی به مناسبت عید نوروز95 پیام ریاست محترم دانشگاه استان به مناسبت عید نوروز 95 ...از آستان حضرت احدیت سالی سرشار از برکت و معنویت، موفقیت و سربلندی همراه با توسعه علمی و فرهنگی برای کشور عزیز در سایه رهبری های خردمندانه و داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را آرزو نموده...

یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

به نام خداوندی که بدیع است و هر روز و هر لحظه خلقی نو و نوروزی جدید می آفریند. 

 بهار فصل رویش است و شادابی، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سر سبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

نوروز همچنین برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملت شریف ایران با وحدت و همدلی توانسته است در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی در سایه منویات مقام معظم رهبری و ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) پاسداری نماید. و این مهم بار دیگر در انتخابات 7 اسفندماه بعنوان آخرین تجمع بزرگ ملت ایران که ثمره این همدلی و همزبانی است تجلی یافت.

اینجانب عید سعید نوروز و آغاز سال نو را که با دعای خیر عزیزان و تحول احوال و تقلّب دلها و بصیرتها را نوید می‌دهد به همه ملت بزرگ ایران، بویژه جامعه دانشگاهی کشور و بالاخص دانشگاهیان دانشگاه پیام نور در سرتاسر کشور تبریک و تهنیت گفته، امید است با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش و در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

 
امتیاز دهی