پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی، به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی، به مناسبت هفته دفاع مقدس ایثارگران دانشگاهی در پیشرفتهای علمی کشور و هشت سال دفاع مقدس به منظور فتح قله های علمی کشور و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران نقش بسزایی داشته اند.

ایثارگران دانشگاهی در پیشرفتهای علمی کشور و هشت سال دفاع مقدس به منظور فتح قله های علمی کشور و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران نقش بسزایی داشته اند.

اساتید، کارکنان و دانشجویان در طول 8 سال دفاع مقدس همواره با استقامت، ایثار و فداکاری  در سایه ی رهنمودهای امام راحل و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانستند تا به اوج قله های سعادت و پیروزی فایق آیند و در بستر همین توانمندیها بود که بعد از جنگ تحمیلی توانستند با روحیه ی ایثار گری، قله های علمی کشور را درنوردند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین علمی جهان به اهتزاز در آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملّت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی می باشد را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا... الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، حضرت آیت ا... خامنه ایمدظله العالی و ملّت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنها به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.

همچنین مقارن شدن شروع سال تحصیلی جدید با هفته شکوهمند «دفاع مقدس» تقارنی خجسته و نیکوست، اینجانب ضمن خیر مقدم و عرض تبریک شروع ترم تحصیلی جدید به کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و به ویژه دانشجویان ورودی جدید، امیدوارم سال تحصیلی جدید، سال موفقیت، بهروزی و شکوفایی علم و عمل باشد و دانشجویان علاوه بر ارتقای سطح علمی و آموزشی، در تقویت بنیه های اعتقادی و اخلاقی خود تلاش نمایند.

و من ا...توفیق

دکتر علی اکبر ملکی راد

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر