اخبار و اطلاعیه ها
دوشنبه 18 فروردین 1393 معرفی اجمالی دانشگاه پیام نور استان مرکزی

معرفی اجمالی دانشگاه پیام نور استان مرکزی

دانشگاه پیام نور استان مرکزی با 13 مرکز و واحد دانشگاهی در شهر های مختلف استان و با برخورداری از حدود 22هزارو912نفر دانشجو در گروههای علوم انسانی –علوم پایه –فنی و مهندسی و علوم کشاورزی و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، یکی از قطبهای برجسته آموزش عالی در سطح استان مرکزی بوده به نحوی که بیش از 20% کل دانشجویان استان در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند.
این دانشگاه از ابتدای تاسیس خود در سال 1368 تاکنون در راستای رسالت و ماموریت اصلی خود که « توسعه آموزش عالی برای همه، همه جا و همه وقت »بوده است به خوبی و شایستگی انجام وظیفه نموده و امکان تحصیل در آموزش عالی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشدرا برای همه شهروندان شریف شهرستانهای مختلف استان فراهم نموده است.
 دانشگاه پیام نور استان مرکزی به عنوان اولین دانشگاه پیام نور در سطح کشور موفق به کسب گواهینامه کیفیت ISO9001-2008 برای ستاد استان و تمام 13 مرکز واحد دانشگاهی تحت پوشش خود شد.
 
در تاریخ 6 و 7 دی ماه 1391 با حضور ممیزان شرکت MIC و بررسی اقدامات انجام شده، گواهی کنترل کیفیت ISO 9001-2008 به دانشگاه پیام نور استان مرکزی بعنوان اولین دانشگاه پیام نور دارای این گواهینامه برای ستاد استان و تمام 13 مرکز و واحد دانشگاهی و نیز نخستین دانشگاه در سطح استان مرکزی اعطاء گردید.
امید است در سایه استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این دانشگاه، شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به دانشجویان عزیز و بهبود فرآیندهای مختلف در حوزه های گوناگون دانشگاه اعم از حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، کارآفرینی، اداری، مالی، عمرانی و پشتیبانی باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر