اخبار و اطلاعیه ها
دوشنبه 18 فروردین 1393 اهداف و وظایف پرتال استان

اهداف و وظایف پرتال استان
هدف از ایجاد این پرتال، این است که اربابان رجوع که دسترسی به اینترنت دارند بتوانند از طریق یک مدخل مدرن و ساخت یافته به تمامی اطلاعات و خدمات قابل ارائه دسترسی پیدا کنند. همچنین از دیگر اهداف ایجاد پرتال می توان به کاهش زمان و هزینه ارائه خدمات، کاهش رفت و آمدهای شهری و ترافیک، بهبود روابط دانشجویان، اعضای علمی و دانشگاه، دریافت باز خورد مخاطبان از خدمات دانشگاه، تقویت و بهینه سازی سیستم های کنترل و نظارت، ارائه اطلاعات و خدمات مطلوب به دانشجویان و اربابن رجوع در هر زمان و مکان، عدم ایجاد ازدحام در بخش های مختلف اداری  و کاهش مراجعات حضوری، کمک  در خدمت رسانی مطلوب به مخاطبان با اطلاع از نیاز مندی ها و دسترسی به همه خدمات و اطلاعات دانشگاهی از طریق درگاه الکترونیکی اشاره نمود. 
همچنین در بخش های جانبی پرتال این دانشگاه، بخش هایی چون خبر رسانی از رویدادها، بخشنامه ها، آیین نامه ها و ... همچنین گزارش عملکرد دانشگاه و پیوندهای مرتبط و لینک های ارتباط با قسمت های مختلف دانشگاه و سایر ارگانها  برای مخاطبان وجود دارد. 
 برخی مشکلات ارتباطی با دانشگاه نظیر ترافیک و آلودگی هوا و از این دست که از سویی باعث اتلاف وقت و هزینه های فراوان در حوزه دانشگاهی و از سوی دیگر باعث ایجاد تنش ها و مشکلات فراوان اجتماعی شده اند، تنها با بهره گیری از امکانات ICT و فناوری های این چنین کاهش می یابد. به همین دلیل باید در جهتی حرکت کرد که خدمات مختلف دانشگاهی را به درب منازل دانشجویان برساند تا نیاز تردد آن ها به دانشگاه کاهش یافته و بالطبع از میزان اثرات سوء ارتباط نیز کاسته شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر