بازدید بازدید سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از استان مرکزی دکتر محمدهادی امین ناجی سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از ستاد استان و مرکز اراک استان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور: سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از ستاد استان و مرکز اراک دانشگاه پیام نور استان مرکزی بازدید نمودند.

 در این جلسه که با حضور رییس، معاون  و جمعی از مدیران دانشگاه پیام نور استان مرکزی در مرکز اراک برگزار شد؛ سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی گفت: بودجه فرهنگی سالجاری براساس شاخص ها و بندهای هزینه ای، مجزا و هدفمند برنامه ریزی شده است.

دکتر امین ناجی ادامه داد: بودجه اختصاصی فرهنگی در حوزه های مختلف فرهنگی، تربیت بدنی و مشاوره اعلامی به استان ها براساس تعداد دانشجویان هر استان دقیق و واقعی اعلام شده و در فواصل مختلف قابل هزینه کرد بر پایه سرفصل های بودجه اعلامی می باشد.

ایشان در خصوص وظایف سازمان، استان ها و مراکز و واحدها تصریح کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی سهم سازمان، استان ها، مراکز و واحدها تعریف شده است و این تعریف موجب نظم بیشتر در اجرای برنامه های فرهنگی است.

بیش از بیانات دکتر امین ناجی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی ضمن خوش آمدگویی به معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: بودجه فرهنگی استان در سال جاری حدود 35 درصد کاهش نسبت به سال گذشته را نشان می دهد و به همین دلیل در بحث درآمدزایی از ساختمان ها و امکانات فرهنگی پیش قدم شده ایم که البته  در این خصوص  مسایل و مشکلاتی وجود دارد و در فرآیند نامه نگاری اداری به کندی پیش می رود.

دکتر ملکی راد افزود: دانشگاه پیام نور استان مرکزی در حوزه درآمدزایی از ساختمان های فرهنگی اقدامات قابل توجه و بسزایی انجام داده و در آینده رشد خوبی در استان شاهد خواهیم بود.

دکتر امین ناجی به همراه دکتر علی اکبر ملکی راد از ساختمان ها و حوزه فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اراک بازدید نمودند.
 
امتیاز دهی