4مین جشنواره کشوری حرکت
یکشنبه 29 بهمن 1396 اولین نشست کارگروه جشنواره ملی حرکت با دانشجویان فعال برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور: اولین نشست کارگروه اجرایی جشنواره ملی حرکت با دانشجویان فعال در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.

در این نشست زاهدی به معرفی کمیته های تشکیل شده جهت برگزاری جشنواره پرداخت و از دانشجویان فعال درخواست کرد تا ایده ها و نظرات خود را به منظور برگزاری بهتر جشنواره ارائه دهند.

مدیر فرهنگی استان با بیان اینکه این جشنواره ویژه آثار انجمن های علمی دانشجویی شامل اختراع ، ابتکار، سازه های ماکارونی و دیگر دستاوردهای دانشجویی می باشد انتظار می رود دانشجویان در برگزاری این جشنواره حضور پررنگی داشته باشند. چون اعتقاد داریم کاری که توسط دانشجو انجام شود بیشتر به دل مخاطبین می نشیند.

وی افزود:کمیته های تشکیل شده شامل کمیته افتتاحیه و اختتامیه، کمیته پشتیبانی، کمیته مالی، کمیته حراست و انتظامات، کمیته روابط عمومی، کمیته نمایشگاه، کمیته کارگاه ها و کارگروه ها و کمیته فرهنگی و فوق برنامه می باشد که کلیه فعالیت های کمیته ها در شورای سیاست گذاری استان به تصویب می رسد.

زاهدی تصریح کرد: جشنواره ملی حرکت شامل 2 قسمت است یک قسمت آن بخش رقابتی که آثار ارسال شده از سراسر کشور با دقت تمام داوری شده است و قسمت دیگر آن نمایش آثار برگزیده و تقدیر از این آثار می باشد.

مسئول برگزاری جشنواره در پایان نشست برای دانشجویان ابراز موفقیت کرد و این جشنواره را شروعی برای  همکاری بیشتر با دانشجویان عنوان نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر