اخبار و اطلاعیه ها
پنجشنبه 2 مرداد 1399 برگزاری دوره جامع سرمایه گذاری در بورس در دانشگاه پیام نور استان مرکزی دوره جامع سرمایه گذاری در بورس (بهابازار)از شنبه 4 ام مردادماه 99 به مدت 24 ساعت در دانشگاه پیام نور استان مرکزی به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.
دکتر علی یونسی، مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان مرکزی، از برگزاری این دوره خبر داد و گفت: یکی از روش های ایجاد ارتباط بین دانشگاه و جامعه است. دانشگاه ها باید متناسب با نیاز جامعه آموزش ارائه کند. مدتی است که موضوع بورس برای جامعه مهم شده است و مردم سرمایه های خود را وارد این فرصت سرمایه گذاری می کنند.
وی افزود: بورس علیرغم سود، زیان هم خواهد داشت. هر چند نموداری بورس مدتی است که سبز هستند و نشان از سود دارند اما افراد باتجربه در بورس نمودارهای قرمز را نیز بسیار دیده اند.
ایشان اظهار داشت: لذا یکی از وظایف دانشگاه آموزش شیوه های فعالیت در بورس متناسب با جدید ترین روش هاست. به همین دلیل مرکز آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور در راستای ایفای وظیفه خود اقدام به برگزاری دوره جامع بورس نموده است و امیدواریم این دوره برای مردم عزیز و دانشجویان و همکاران و اساتید مفید باشد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر