اخبار مراکز وواحدها
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 برگزاری دوره آموزشی SPSS مقدماتی در دانشگاه پیام نور مرکز شازند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، اولین دوره آموزشی نرم افزار آماری SPSS  به مدت 24 ساعت و طی 3 روز در کارگاه کامپیوتر دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار شد.

عضو علمی رشته کامپیوتر دانشگاه پیام نور مرکز شازند و مدرس این دوره صبح روز شنبه 15/2/97 در جلسه اختتامیه این دوره گفت: در عصر ارتباطات و با توجه به پیشرفت چشمگیر علوم کامپیوتر آگاهی از مفاهیم کامپیوتری و نرم افزارهای کاربردی اهمیت بسزایی دارد.

مهندس هادی محمدی افزود: در همین راستا و بمنظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان رشته های مختلف این دوره دوره آموزشی به مدت 24 ساعت به همت مدیریت پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام نور مرکز شازند و با حضور علامندان این دوره از رشته های مختلف برگزار گردید.

وی استقبال دانشجویان از این دوره را رضایت بخش توصیف کرد و ادامه داد: آگاهی از این نرم افزار آماری در انجام امور مربوط به حوزه آمار، ارائه پایان نامه، مقاله و طرح پژوهشی برای دانشجویان بسیار مفید خواهد بود.

محمدی در پایان ضمن تشکر از مدیر پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام نور مرکز شازند در برگزاری این دوره آموزشی خواستار برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این حوزه برای دانشجویان علاقمند شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر