اخبار مراکز وواحدها
شنبه 22 اردیبهشت 1397 دیدار سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند از جمعیت هلال احمر شهرستان شازند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بمناسبت فرارسیدن 18 اردیبهشت ( 8 می ) روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند و اعضای کانون هلال احمر این دانشگاه با رئیس و کارکنان هلال احمر شهرستان شازند دیدار کردند.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند ضمن تبریک روز جهانی هلال احمر گفت : یکی از جاهایی که محل خدمت بدون حاشیه است هلال احمر می باشد، چرا که هلال احمر جایگاه ویژه ای برای افرادی که می خواهند خالصانه و بدون منت مدد رسانی کنند دارد.

دکتر صفری افزود: اگر فضای اطراف خود را مرور کنیم متوجه می شویم که آرامش امروز جامعه ما مرهون و مدیون بخش عظیمی از امدادگران عزیز کشورمان است، امدادگران جمعیت هلال احمر که بدون در نظر گرفتن مذهب، قومیت و ملیت و  به کمک همنوعان خود شتافته که در این بین هدف فقط خدمت رسانی و جلب رضایت مردم است.

باقری ریس جمعیت هلال احمر شهرستان شازند نیز ضمن تقدیر از حضور سرپرست دانشگاه پیام نور و اعضای کانون هلال احمر گفت : هدف و رسالت اصلی جمعیت هلال احمر پاسخ گویی، پیش گیری از حوادث و آموزش به داوطلبان است.

وی اهداف دیگر این  جمعیت را بشر دوستی، بی طرفی، بی غرضی، جهان شمولی و خدمات داوطلبانه برشمرد و افزود:  در ایران خوشبختانه سازمان هلال احمر به صورت کاملا انسان دوستانه و داوطلبانه در شرایط و بحران های خاص به صورت زیبا فعال بوده و خوشبختانه توانسته به موفقیت های زیادی برسند.

باقری تعامل و همکاری سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند با جمعیت هلال احمر این شهرستان را سازنده و بسیار خوب توصیف کرد و از دکتر صفری سرپرست این دانشگاه در برقراری این ارتباط صمیمانه و تنگاتنگ قدردانی نمود. 

 

در پایان این دیدار بمناسبت روز جهانی هلال احمر لوح یادبودی از طرف سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند به رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شازند اهدا گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر