مراکز و واحدها
1399/12/9 شنبه
زمین چمن مصنوعی در دانشگاه پیام نور مرکز شازند احداث می شود

.

زمین چمن مصنوعی  در دانشگاه پیام نور مرکز شازند احداث می شود
دکتر محمود شیخ الاسلامی  رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی؛ از آغاز پروژه احداث زمین چمن مصنوعی مصنوعی در  دانشگاه پیام نور شازند  خبرداد.
شیخ الاسلامی  گفت؛ فاز نخست این طرح با اعتباری بالغ بر 7500میلیون ریال با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان شازند جهت زیر سازی زمین چمن مصنوعی آغاز گردیده است
وی تصریح کرد، این زمین چمن به مساحت 1200 مترمربع   و با صرف اعتباری بالغ بر 750میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است که در صورت اعتبارات لازم در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
 رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی؛با تاکید بر توجه ویژه به توسعه ورزش در دانشگاه‌هاگفت: ، با پیشرفت تکنولوژی، صنعت، اقتصاد و...، نابسامانی های روانی و نفسانی که  روز به روز در حال گسترش است و بسیاری از افراد از این ناراحتی ها و نابسامانی های روانی به شدت رنج می برند و نه تنها خود در عذاب هستند بلکه خانواده و جامعه را نیز دچار مشکل می کنند.
ایشان،  ورزش را  یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی دانستند که می تواند اوقات فراغت جوانان را پر کند. و با تقویت نشاط و شادابی در بین جوانان آنان را برای انجام کارها و وظایف فردی و اجتماعی آماده نماید.
وی،  اظهار امیدواری کرد، احداث این زمین چمن مصنوعی در دانشگاه پیام نور شهرستان شازند بتواند نقش بسزایی را در  توسعه و ارتقای ورزش همگانی و قهرمانی در سطح دانشگاهی و منطقه ای ایفا نماید.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر