افتخارات
1400/8/24 دوشنبه
فصلنامه پژوهش‌های رشد و توسعه اقتصادی دانشگاه پیام نور/ رتبه هفتم ضریب تأثیر کشور

.

مدیر مسئول فصلنامه پژوهش‌های رشد و توسعه اقتصادی دانشگاه پیام نور
دکتر هادی غفاری مدیر مسئول فصلنامه پژوهش‌های رشد و توسعه اقتصادی، در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مرکزی، افتخارات و دستاوردهای این فصلنامه را شرح داد.
غفاری گفت، این نشریه بر اساس گزارش مرکز استنادی علوم جهان اسلام رتبه هفتم ضریب تأثیر کشور را دارد و در بین نشریات اقتصادی کشور بالاترین ضریب تأثیر را به خود اختصاص داده است.
وی، کسب رتبه برتر علوم انسانی در چهاردهمین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال در سال‌های 92 تا 96 و دریافت تقدیر نامه از وزیر وقت، کسب رتبه نشریه برتر حوزه علوم انسانی در سال 98 استان مرکزی، کسب رتبه اول ضریب تأثیر در بین کلیه مجلات علمی و پژوهشی و علمی ترویجی کشور در سال‌های 93 تا 96 و نمایه شدن فصلنامه در پایگاه‌های بین‌المللی Econlit، Ebsco،Google scholar را از جمله افتخارات و دستاوردهای این فصلنامه عنوان کرد.
ایشان، با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی این فصلنامه علمی، تلاش در جهت انتشار آخرین دستاوردهای پژوهشی محققین و اساتید کشور که در عرصه علم اقتصاد فعالیت می‌کنند می‌باشد اظهار داشت، از سال 1389 با دریافت مجوز علمی پژوهشی فعالیت خود را آغاز نمودیم و پس از گذشت 11 سال از فعالیت این فصلنامه، توانسته‌ایم به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم.
وی افزود تا کنون 44 شماره از این نشریه با سردبیری دکتر محمد رضا لطفعلی پور و مدیر داخلی دکتر علی یونسی و کارشناسی خانم مهدیه آقایی منتشر شده است که لازم است از زحمات همه این عزیزان و اعضاء محترم هیئت تحریریه و داوران ارجمند نشریه که انتشار مقالات خوب و باکیفیت تابع دقت نظر این عزیزان است تشکر نمایم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر