آموزش الکترونیک
1400/12/9 دوشنبه
10 اسفندماه، زمان آغاز ثبت نام فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور

.

رییس  دانشگاه پیام نور استان مرکزی از آغاز ثبت نام  آزمون ارشد فراگیر این دانشگاه از 10 اسفندماه 1400 خبر داد:
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مرکزی ؛ دکتر محمود شیخ الاسلامی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور امسال نیز آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد را برای پذیرش دانشجو ویژه مهرماه ۱۴۰۱در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر برگزار خواهد کرد، گفت: ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از ۱۰ اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org آغاز می شود و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی ، زمان برگزاری آزمون دانش پذیری را در روز جمعه مورخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و اظهار کرد: بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با ۲۶ هزار و ۷۲۲ نفر ظرفیت در ۱۸۶ رشته محل برگزار می شود.
شیخ الاسلامی ؛ با عنوان اینکه سوالات آزمون فراگیر از منابعی است که در دوره دانشپذیری به دانشجویان معرفی شده،گفت: دانشجویانی که با موفقیت دوره دانشپذیری را بگذرانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته شده وپس از این آزمون یک ترم تحصیلی خود را سپری کرده و برای ترم بعدی ثبت نام خواهند کرد.
وی با اشاره بعه اینکه،  دانشگاه پیام نور استان مرکزی در مراکز اراک، ساوه ، دلیجان و خمین در 7 رشته و 26 گرایش و 49 گرایش محل  پذیرای متقاضیان خواهد بود ادامه داد، داوطلبان توجه داشته باشند که معدل مقطع کارشناسی تاثیر 20 درصدی در پذیرش آنها خواهد داشت ، لذا حتما دقت لازم را در درج دقیق معدل در هنگام ثبت نام داشته باشند.
وی یادآور شد : داوطلبان جهت مشاهده لیست رشته ها به تفکیک مراکز ، می توانند به پورتال اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استان مرکزی به آدرس markazi.pnu.ac.ir  مراجعه نمایند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر