اخبار انتخابات
1401/1/29 دوشنبه
گزارش نماینده هیات داوران یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مرکزی، سالار جیریایی نماینده هیات داوران یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور در اختتامیه این جشنواره گفت: با وجود شرایط کرونایی که فضای کشور و جامعه دانشگاهی را تحت تأثیر خود قرار داده است، کمیت و کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره قابل قبول است.
وی ادامه داد: از 475 اثری که در جشنواره شرکت کرده اند بیش از نیمی از آثار در ارزیابی ساختاری و محتوایی نشریات سطح کیفی مطلوبی دارند که همین امر کار هیأت داوران را در معرفی برگزیدگان دشوار می‌کرد.
جیریایی عنوان کرد: 49 اثر در پایان این جشنواره در دو بخش نشریات برگزیده و آثار برتر معرفی شدند.
وی تصریح کرد: تلاش و شور دانشجویان، انگیزه دست اندرکاران برگزاری جشنواره و هیأت داوران را چندین برابر می‌کرد و این تلاش و اشتیاق برای فعالیت مطبوعاتی جای قدردانی و تقدیر دارد.
جیریایی تأکید کرد: عوامل برگزاری جشنواره در تمامی مراحل دغدغه مندانه و پرتلاش پیگیر امور مرتبط با دانشجویان بودند و برگزاری چنین رویدادی پس از وقفه ای که بر اثر شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد، جای تحسین دارد.
وی در پایان تصریح کرد: طبیعی است برگزاری جشنواره در شرایطی که دانشگاهها از حضور با نشاط دانشجویان محرومند با نواقصی همراه است به عنوان مثال یکی از نکاتی که باید دقت ویژه ای در مورد آن صورت گیرد بارگزاری صحیح آثار در رشته متناسب با محتوای نشریه است که امیدواریم این موارد جزئی نیز در سالهای آتی مرتفع شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر