اخبار
1399/12/29 جمعه
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی اساتید ، اعضای هیات علمی،کارکنان و دانشجویان تبریک گفت.

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی  با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی اساتید ، اعضای هیات علمی،کارکنان و دانشجویان تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است.

یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال  حول حالنا الی احسن الحال"
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. این پدیده، فرصتی نو برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن می باشد.
اینجانب ضمن شادباش فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، سالی سرشار از معنویت، شادکامی و تندرستی را برای یکایک شما پرسنل صدیق دانشگاه پیام نور آرزومندم و امیدوارم همچون گذشته با اعتقاد راسخ به آرمانهای انقلاب و با استفاده از توانمندیهای خویش در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در سال جدید در سایه مجاهدت و تلاش بیش از پیش موفق پیروز باشید .
در پایان از درگاه خداوند متعال بهروزی و توفیق روز افزون یکایک شما پرسنل متعهد دانشگاه پیام نور را در کسب هرچه بیشتر سربلندی و سرافرازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نظام آموزش عالی کشور مسألت می نمایم.   

                                    محمود شیخ الاسلامی                                                                        رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر