اخبار
1400/1/22 یکشنبه
فراهم شدن تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی

.

خبر خوش دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه:
فراهم شدن تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی
رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب  دانشگاه پیام نور گفت: شرایط تبدیل وضعیت  اعضای هیئت علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی فراهم شد.
دکترکردمیرزا دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با یوپنا با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال 97 مصوبه ای که در بین همکاران علمی به مصوبه 281 مشهور است به دانشگاه ابلاغ شده بود که اعضای هیات علمی پیمانی مربی دانشگاه پیام نور امکان تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی را ندارند.
وی با تقدیر از همراهی هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تصریح کرد: با پیگیری های گسترده صورت گرفته از سوی دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه، ارائه مستندات مربوط با هدف تحقق عدالت اداری، مساعدت ویژه هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم و حمایت های ریاست دانشگاه، پیشنهاد ارائه شده از سوی دانشگاه مبنی بر لغو مصوبه 281 و امکان تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی در اولین جلسه هیات مرکزی جذب وزارت علوم در سال 1400 مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه ادامه داد: با لغو این مصوبه و بر اساس شرایط جدید از این پس اعضای هیات علمی پیمانی که در بازه زمانی مقرر مطابق ایین نامه استخدامی حائز امتیازات لازم شوند، می توانند برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی اقدام نمایند و پرونده ایشان نیز همانند سایر اعضا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دکتر کردمیرزا افزود: همکاران پیمانی مربی که پرونده های انان در بازه زمانی مقرر در گذشته تکمیل و به دلیل مصوبه 281 بدون اقدام باقی مانده بود نیز در دستور کار هیات اجرایی قرار خواهد گرفت و همانند سایر پرونده ها برای بررسی و تایید نهایی به هیات مرکزی جذب ارسال خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر