اخبار
1401/2/20 سه‌شنبه
آغاز ثبت نام هشتمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور

.

سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از آغاز هشتمین دوره از مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور (بهار-1401)خبر داد و گفت: کلیه علاقه مندان می توانند از طریق تلفن همراه با لینک : https://b2n.ir/8pnu   و  از طریق سیستم های کامپیوتری با لینک: https://docs.google.com/forms/d/1LQFYJqIjESyVuFpHjSL1aYHZo_LigH-zMvYk8I90XBw/edit#responses  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
دکتر بسطامی درخصوص مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی گفت: این اداره کل با شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال 1399 اقدام به برگزاری هفت دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی کرده و تاکنون بیش  از 45 هزار نفر از دانشگاه های سراسر کشور در این پویش با هدف دانش افزایی ورزشی جامعه دانشگاهی شرکت کرده اند.
وی مهلت شرکت درمسابقه را تا 20 خردادماه اعلام کرد و افزود: نتایج این مسابقه تا پایان خرداد ماه از طریق پورتال اداره کل اعلام خواهد شد.
دکتر همت اله بسطامی از دانشجویان، کارکنان، اساتید هیات علمی و مدعو دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور دعوت کرد با همت عالی و همدلی و همراهی اثربخش در این مسابقات بیش از پیش مشارکت داشته باشند.
وی با عنوان اینکه این مسابقات با رویکرد مدیریت سبز و بدون استفاده از کاغذ طراحی شده است، اظهار داشت:برای کلیه شرکت کنندگانی که به تمامی سوالات این مسابقه پاسخ صحیح داده باشند، تقدیر نامه ای از طرف مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور صادر  می شود.
شایان ذکر است، شرکت برای عموم خانواده بزرگ دانشگاهی (سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور) آزاد است.
آدرس پورتال اداره کل تربیت بدنی: http://sport.pnu.ac.ir                                        

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر