اخبار
1401/4/21 سه‌شنبه
قابل توجه همکاران علمی و اداری دانشگاه پیام نور؛

.

دستورالعمل استفاده از مراکز گردشگری وسیاحتی ایام منتهی به دوشنبه 10 مرداد لغایت یکشنبه 3 مهر 1401
همکاران گرانقدر دستورالعمل جدید استفاده از مراکز گردشگري و سیاحتی دانشگاه در ایام منتهی به دوشنبه 1401/05/10لغایت یکشنبه 1401/07/03در فایل های ذیل قابل مشاهده است:
دستورالعمل استفاده از مراکز گردشگری و سیاحتی دانشگاه پیام نور در ایام منتهی به دوشنبه 10/5/1401 لغایت یکشنبه 3/7/1401
با تبریک و تهنیت عیدالله اکبر عید ولایت، غدیر خم، پیرو دستورالعمل ابلاغی به منظور استفاده از امکانات اقامتی دانشگاه در ایام مرخصی تشویقی همکاران معزز و محترم، که نتایج قرعه کشی در سامانه شخصی جامع اداری و مالی برگزیدگان قابل رویت است. به پیوست سهمیه ی تخصیص یافته به تمامی استان های کشور از مورخ دوشنبه 10/5/1401 لغایت یکشنبه 3/7/1401 جهت استحضار و در صورت برنامه ریزی سفر، به جهت ثبت نام در سامانه مذکور، به حضور همکاران اعلام می شود.
شرایط مصوب کارگروه:
* متقاضیان استفاده از اماکن رفاهی می‌بایست طی 5 سال گذشته از امکانات اقامتی استفاده نکرده باشند.
* محل اقامت اختصاص یافته، در اختیار همکار محترم و خانواده ایشان می ‌باشد (پذیرش با اخذ، رویت مدارک هویتی و شناسنامه ی میهمانان صورت خواهد پذیرفت).
* تعداد نفرات اسکان یافته در واحدهای دو خوابه 6 نفر و واحدهای یک خوابه 4 نفر خواهد بود. ( افراد بیشتر از ظرفیت مذکور، مشمول اضافه نرخ خواهند بود).
* در صورت عدم تکمیل ظرفیت از سوی استان های اولویت داده شده، از سایر استان ها؛ جایگزینی صورت خواهد گرفت.
* به منظور رفاه کارکنان تمامی استان ها، به دستور معاون محترم اداری و مالی، هزینه اقامت همکاران در سه قسط از حقوق مکتسبه کسر خواهد شد. 
* به منظور سهولت در برنامه ریزی سفر برای همکاران محترم، نتایج برگزیدگان استفاده از امکانات اقامت سراها تا پایان مردادماه، در روز یکشنبه 2 مرداد و متعاقب آن نتایج منتخبان استفاده کننده از میهمان سراهای دانشگاه تا اوایل مهر ماه، در تاریخ 22 مرداد ماه در سامانه ی شخصی جامع اداری و مالی همکاران (erp) ، قابل مشاهده و پیگیری است.   
                                                                                                      با آرزوی سفری خوش همراه با سلامت
                                                                                                             اداره رفاه دانشگاه

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر