اخبار
1402/12/5 شنبه
بیانیه دعوت از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات

.

دانشگاه پیام نور استان مرکزی در پیامی از همه اقشار مردم به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان را برای حضور پرشور در انتخابات 11 اسفند ماه  1402 دعوت کرد.

                         بسم الله الرحمن الرحیم
موسم انتخابات در کشور، بار دیگر فرصتی برای تجلی اراده ملی و حراست از مردم سالاری دینی، فراهم آورده است.
حضور پرشور آحاد مردم در عرصه‌های گوناگون، به‌ویژه در انتخابات  برای تحقق اراده ملی و مردم‌سالاری دینی از عرصه‌هایی است که ملت بزرگ ایران در زمره وظایف عقلی، شرعی، ملی و انقلابی، غفلت‌ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه در انتخابات، همواره عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است. اینک مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی، پرشورتر از همیشه و برای صیانت از آرمان‌های امامین انقلاب و حفظ و پاسداشت میراث شهیدان، بی‌تردید با حضور حداکثری و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز جمعه 11 اسفندماه 1402 ، نویدبخش کشوری مقتدر خواهند بود.
بدیهی است ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان مرکزی، با حضور گسترده در میدان انتخابات و آگاهی از اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را رقم خواهیم زد و با پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مبنی بر اینکه " حضور پرشور و آگاهانه همه مردم در انتخابات حل مشکلات داخلی و بین‌المللی موثر است " در انتخابات روز جمعه  11 اسفند 1402 پرشورتر از گذشته شرکت خواهیم کرد تا بار دیگر بالندگی، عظمت و شکوه ایران اسلامی را به همگان علی‌الخصوص استکبار جهانی نشان دهیم.

                            روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مرکزی

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر