اخبار
1402/12/25 جمعه
رشد ۱۸ درصدی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در بهمن سال ۱۴۰۲

.

دکتر علی یونسی با اعلام این خبر اظهار داشت؛ پذیرش ۵۱۰۰۰ نفر داوطلب تحصیل در این دانشگاه در سال ۱۴۰۲، نشان دهنده  استقبال گسترده عموم مردم  از تحصیل در دانشگاه پیام نور است.
یونسی در پاسخ به دلایل افزایش استقبال عموم به تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت،
دانشگاه پیام نور به رسالتی که به عنوان بخشی از نظام آموزش عالی کشور در راستای توسعه و بسط علم و رعایت عدالت آموزشی در تمام  نقاط کشور دارد به خوبي عمل کرده است.
دانشگاه پیام‌نور با گسترده شدن در سراسر کشور خصوصا مناطق محروم و به عنوان ارزانترین دانشگاه  شهریه بگیر، مانع مهاجرت دانشجویان به سایر شهرهای همجوار برای تحصیل شده است توانسته با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت استعدادهای جوانان کشور، شاغلین و مادران را شکوفا نماید.
  سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی،
 به آمار بالای موفقیت فارغ التحصیلان این دانشگاه در قبولی مقاطع ارشد در دانشگاه های معتبر کشور و همچنین موفقیت  آزمون های استخدامی و همچنین قرار گرفتن این دانشگاه در بین دانشگاه های برتر کشور، آسیا و جهان کشور اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد دانشگاه پیام نور همچون گذشته بتواند در مسیر اعتلای آموزش عالی کشور حرکت نماید.
وی در پایان بیان داشت،  ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ  ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌ شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر