اخبار
1403/1/16 پنجشنبه
بیانیه اعلام حضور و دعوت دانشگاه پیام نور استان مرکزی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

.

 دانشگاه پیام نور استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس ضمن اعلام حضور در راهپمایی روز قدس از مردم شریف ایران را به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.
متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
اقدام امام خمینی(ره) ، رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر نامگذاری خلاقانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، اقدامی در راستای جلوگیری از فراموشی مسئله فلسطین و مقابله با تلاش گسترده دشمنان جهان اسلام بر محو مقاومت و به حاشیه راندن موضوع فلسطین از زمره مسائل اصلی جهان اسلام  و منطقه بود و ضرورتی است که همواره مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده است. 
تحولات اخير در منطقه خاورميانه، از يک سو، ضرورت اتحاد و همزيستي مسالمت‌آميز ملت ما و کشورهاي  مسلمان منطقه را آشکار ساخته است و اين مناسبت، فرصتي ارزشمند را براي تقويت وحدت و نقش ما در تثبيت اهداف عالي انساني و اسلامي ملت‌هاي صلح طلب مهيا ساخته است.
 و شرکت در راهپیمایی روز قدس، در واقع اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که سالیان متمادی است حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می‌افزایند.
اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاه پیام نور استان مرکزی ضمن اعلام بيعت مجدد با آرمان‌هاي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني(ره) و خلف راستين ايشان، مقام معظم رهبري از تمامي ملت ايران به ويژه دانشگاهيان فهيم دعوت مي‌نمايد همراه و همگام با ملت ايران با همدلي و همزباني در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت نموده و ضمن حمايت از مردم ستمديده و مظلوم فلسطين مخالفت خويش را با حق‌کشي، قانون شکني و ظلم و جنايت رژيم نامشروع صهيونيستي فرياد کنند.
                                                                        روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مرکزی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر