اخبار
1403/3/13 یکشنبه
دانشگاه پیام نور استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام خونین پانزدهم خردادماه بیانیه‌ای صادر کرد.

.


در این بیانیه آمده است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم
امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است ". مقام معظم رهبری"
خرداد ماه از یک سو یادآور خروش مردم دیندار و انقلابی کشور عزیزمان ایران در لبیک به فریاد فقیهی جامع و تربیت یافته مکتب اهل بیت (علیهم السلام) در مخالفت با سیاست‌های طاغوتی و ستمکارانه رژیم پهلوی است و از سویی دیگر، صفحه‌ای از حزن و اندوه مردم قدرشناس ایران و مسلمانان و آزادیخواهان جهان در سوگ فراق مردی بزرگ و رهبری عظیم و عزیز است.
یقینا رحلت جانسوز و جانگداز معمار کبیر انقلاب ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران و دوست داران آن بزرگ‌مرد خواهد بود و شکی نیست که حضرت امام، ملت های مظلوم و ستمدیده را بیدار و به مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومین و مستضعفان رهنمون نمود و اکنون به برکت رهنمودهای امام خمینی(ره) و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ملت های مظلوم و مبارز، قوی و با عزت هستند و با صلابت و استواری، هوشمندی و تدبیر، عزت و اقتدار در راه دفاع از حق قدم برمی دارند.
قیام 15 خرداد، بازتابها و اثرات متفاوت را در زمینه های مختلف به ویژه فرهنگی و اجتماعی برجای گذاشت. این روز بزرگ، نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران در برابر حکومت پهلوی است که استمرار اهداف، راه، یاد و خاطره آن، زمینه قیام سراسری سال 1357 و پیروزی انقلاب اسلامی را در عرصه جهانی رقم زد و موجب  وزش نسیم بیداری و رهایی محرومان و مستضعفان از سلطه شیطانی مستکبران، در فراسوی جغرافیایی کشور را سبب شد  که هم اکنون نشانه های آن به عنوان واقعیتی  تردید ناپذیر پیش چشم جهانیان قرار گرفته است.
دانشگاه پیام نور استان ضمن تکریم مقام شامخ امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه قیام خونین ۱۵ خرداد، از اقشار و آحاد ملت ولایت مدار ایران برای حضور گسترده و پرشور در آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) دعوت به عمل آورده و تاکید می نماید، سیره و گفتمان آن حضرت همواره باید به عنوان سند و چشم‌انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه، چراغ راه ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و سایر ملت های مسلمان قرار گیرد.
                                                                      روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مرکزی


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر