اطلاعیه ها
خبرگزاری ها
نام خبرگزاری آدرس وبگاه توضیحات
یوپنا Upna.ir خبرگزاری دانشگاه پیام نور
آنا ana.ir با نام کامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، توسط عبدالله جاسبی در سال ۱۳۸۳ تأسیس و در سال ۱۳۹۱ مجوز رسمی از وزارت ارشاد دریافت کرد.
ایرنا irna.ir با نام کامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری رسمی ایران است که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران با نام خبرگزاری پارس فعالیت می‌کرد.
ایسنا isna.ir با نام کامل خبرگزاری دانشجویان ایران، دومین خبرگزاری رسمی بود که پس از انقلاب ایران تأسیس شد. این خبرگزاری متعلق به جهاد دانشگاهی است و در پی رویدادهای ۱۸ تیر ۱۳۷۸ با هدف اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها از سوی اصلاح‌طلبان راه‌اندازی گردید.
ایلنا ilna.ir با نام کامل «خبرگزاری کار ایران»، بازوی خبری مؤسسه اطلاع‌رسانی کار ایران بود که پیش‌تر علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر بنیان‌گذاشته بود.
ایکنا iqna.ir خبرگزاری قرآن ایران که زیر نظر سازمان قرآنی دانشگاهیان وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کند.
خبرگزاری موج mojnews.com تنها خبرگزاری خصوصی کشور که از سال ۱۳۸۱ با گرایش اقتصادی آغاز به کار کرد و پس از گذشت حدود یک دهه از صرف گرایش اصولگرایی به اصولگرای معتدل تبدیل شد.
تابناک tabnak.ir پس از فیلتر شدن سایت «بازتاب»، «تابناک» با رویکردی متفاوت ظاهر شد و در سال ۱۳۹۱ به خبرگزاری ارتقاء یافت.[۲] نزدیک به محسن رضایی.[۳]
خبرگزاری تسنیم tasnimnews.com نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری فارس farsnews.com نزدیک به سپاه پاسداران است و یکی از پربازدیدترین خبرگزاری‌های ایران محسوب می‌شود.
شانا shana.ir با نام کامل شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی، خبرگزاری رسمی وزارت نفت ایران است که کلیه اخبار در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی در ایران، از مجرای این خبرگزاری اعلام می‌شود.
خبرگزاری مهر mehrnews.com این خبرگزاری متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی است.
خبرگزاری ابنا www.abna24.com/ این خبرگزاری متعلق به مجمع جهانی اهل بیت است.
اکونیوز econews.ir با نام کامل خبرگزاری اقتصادی ایران، نخستین خبرگزاری اقتصادی ایران و طرف قرارداد سازمان همکاری اقتصادی است که از سال ۱۳۸۴ فعالیتش را آغاز کرد.[۶]
خبرآنلاین khabaronline.ir نزدیک به علی لاریجانی
خبرگزاری برنا bornanews.ir متعلق به وزارت ورزش و جوانان است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر